DET ER HELG

Categories Hverdag

God helg! Jeg har akkurat våknet etter en liten dupp på sofaen. Har hatt avspasering fra skolen i dag, og derfor dro jeg sammen med en venn innover til Sandefjord for å se litt der. Det har virkelig været deilig med fri, og ekstra deilig at det blir en litt lenger helg. I byen gikk vi rundt og kikket på senteret. Kan vel med en gang si at det ikke er like fint som Tønsberg sitt. Kan kanskje ha noe med at jeg er og bor i Tønsberg. Vi var innom mange fine butikker, og det ble til og med en liten handlepose med meg hjem. Fant to treningstopper som jeg likte veldig godt. Syns også det er på tide at jeg skaffer meg nytt treingstøy. I treningsskuffen har jeg forsovet bare t-shorter som jeg har fått på håndballcuper og sånt, og en god del av de begynner å bli litt for små. Så når jeg begynner å trene igjen skal det bli deilig å få på seg noe som er behagelig.
Det var heller ikke så mange der så tidlig på dagen, og vi kunne gå rundt å se uten og stresse. Etter noen timer dro vi hjemover, og på hjemveien kjørte vi innom Coop Obs. Er alltid spennende å se på det som finnes i butikker med masse varer som er blandet sammen i en butikk. Blir jo rene market. Etter en liten tusletur gjennom stiene der, endte jeg opp med en “liten” ting der ifra også – men ikke til meg da. Nå får jeg bare håpe denne personen som skal få dette blir glad! Ellers har jeg hatt en fin tur til Sandefjord, og håper dere har hatt en fin dag på skole/jobb/hjemme. Ønsker dere en kjempefin helg!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *