AVGANGSELEV 2013

Categories Hverdag

Da er det over, og aldri mer tilbake! Etter to kvelder hvor det har vært avslutning for tvillingene og lillebror, var det endelig min tur i kveld. Føles litt ut som sommerferien startet i slutten av Mai, hvor jeg bare har vært på skolen en liten dag eller to i hele Mai. Jeg er fornøyd med min egen innsats det siste året, med tanke på at planen var å ta det over to år. Er utrolig glad for at jeg ikke gjorde det, og har nå gått ut med gode resultate som jeg er fornøyd med. Tre eksamener er bestått, hvor to av de gikk bra og den tredje gikk rett vest. Ble heldigvis ikke stryk, men hadde en veldig god følelse på at det gikk så dårlig som det gjorde. Tror også alle mine medelever syns det var nokså dårlig og kjedelig oppgaver, som ikke ga mange av oss motivasjon. Men jeg besto, og det er det viktigste. 

På kveldens avslutning var elevene med foreldre invitert. Det ble holdt noen taler og fine ord, og to store bløtkaker og gjerbakst ble servert. Kakene forsvant fort så jeg, og angrer litt på at jeg ikke spiste mer enn et lite stykke. Etterhvert begynte vi å tenke på hjemveien, men kom ikke noe særlig lenger enn ned bakken på skolen, hvor det måtte tas noen avgangselevbilder. Tenk, nå skal jeg aldri mer tilbake på skolebenken hos Melsom mer! Hvor har egentlig disse tre og tretten årene blitt av?

Vitnemålsutdeling
(Ja, jeg vet – jeg er en av de laveste i klassen) 


1 kommentar

1 thought on “AVGANGSELEV 2013

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *