NÅ GÅR DET UNNA

Categories Hverdag

God ettermiddag!
Tidlig opp og ut av huset. Det var det jeg gjorde til morgen i dag. Gikk innover til byen, siden jeg hadde kjøretime 10:40. Og selvfølgelig var jeg tidlig ute – noe som ikke er nytt for meg (lurer noen ganger på om jeg er født for tidlig), så jeg tok en tur innom Farmandstredet for å kikke litt. Fikk hvertfall tiden til å gå litt fortere, men det er en vane jeg har for å komme for tidlig til tidspunkter. Jeg må virkelig si at jeg gleder meg til kjøretimene er ferdig!!!! Til nå er jeg oppe i ti kjøretimer, og har ny time i morgen igjen. Kjørte litt rundt på Teie i dag, hvor felter var en av de tingene som ble jobbet med i dag, og hvor man skal legge seg iforhold til hvor man skal og sånt. Men med planlagt feltvalg ble det også å lære seg grundigere om hvordan en skulle skifte felt. Jeg føler meg mye mer stresset når jeg kjører med kjørelærer, enn jeg blir når jeg kjører med pappa. Nå er det masse pirking og småting. Og så er det denne teorien som må pugger mer fremover. Har hvertfall åpnet boken og lest litt på skilter. Vi har jo fare-, forbud-, påbud-, opplysning-, service-, vegvisnings-, markerings-, vikeplikt- og fokjørsskilt. 
Har til nå fått pugget litt på hva gruppeskiltene heter, og kan noen skilt om hvor de hører til. Men så blir det å komme seg videre etter dette første steget. Er hvert fall mye en skal igjennom, og det er ikke gratis!
Ellers håper jeg dere har hatt en fin tirsdag frem til nå. Her skinner sola og det er behagelig temperatur. Nå gleder jeg meg bare til det ordentlige sommerværet kommer, slik at en kan dra på stranda og badet – for jeg har enda ikke fått vært ute i sjøen enda. 

1 kommentar

1 thought on “NÅ GÅR DET UNNA

  1. Hei! Utrolig fin blogg.
    – kjempe fin header. 🙂
    *hadde blitt kjempe glad for en kommentar tilbake ♥
    Ha en fin dag videre!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *