STILLE OG ROLIG, MEN SÅ…

Categories Hverdag

Jaja, så var denne dagen over for i år. Bortsett fra at det har vært overskyet og lite sommervær, har vi storkost oss på besøk hos naboen. Vi har hoppet litt på trampoline – så lenge det var opphold. Men ellers har det vært litt aktiviteter innendørs. Vi hadde en liten stund rund kjøkkenbordet hvor plastelina var populært. Var mye kreativt som ble laget, men det beste av alt var vel denne peperonipizzaen som ble satt sammen. Den så veldig god ut, men foretrekker spiselige pizzaer, helst grandiosa… Bildelotto var også en hit hos han ene minste, men det store av alt var vel da Oskar og jeg satt sammen legogravemaskinen.

En dag som ble fylt med små, men spennende hendelser for de minste. Og vi som er litt større får vel være litt barnslige en gang i blant vi også – det syns ihvertfall jeg. Siden vi kom hjem igjen har vi stort sett tatt det med ro inne, og bare kost oss. Nå for en halvtimes tid siden satt vi i sofakroken, og det var helt stille – bortsett fra lyden som kom fra TV’n. Plutselig ser vi at det lyser opp veldig utenfor, og så tar det ett sekund så smeller det! Må si jeg skvatt veldig. Jeg er veldig glad i lyn og torden, og syns det er spennende. Men nå var det så nærme at hjertet spratt opp i halsen. Hadde heldigvis kamera og stativet ståend oppe i stua, og tok det med meg ut på terrassen for å se om jeg fikk fanget lynet. Ble dessverre dårlig med det denne gange. Uværet har ikke tenkt til å gi seg med det første. Kan høre små tordenskrall i det fjerne enda, og noen er litt mer kraftigere enn andre. Er meldt lyn og torden frem til i morgen tidlig, og håper det blir bedre vær utover dagen når sykkelen skal tas frem for å komme oss fra A til B. Vi er nemlig bedt bort på tidlig middag i morgen. Skal nok bli koselig det. 
Ellers får dere ha en fin natt videre. Blir nok ikke veldig sent på meg i kveld.

 

Q; Hvordan har dagen din vært?

1 kommentar

1 thought on “STILLE OG ROLIG, MEN SÅ…

  1. Answ2Q: Grisevarmt her i dag! Mellom 25 og 30 grader og nesten vindstille. Full fart med kamper fra klokka 07.30 til 18.00. Har høsta bananer og prøvesmakt et par-tre stykker! Kos deg med lyn og torden!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *