STILLE OG ROLIG KVELD

Categories Hverdag

Nå koser jeg meg virkelig. Stille og rolig rundt meg (hvis vi ser bort ifra naboen som snekrer og hamrer på huset sitt), bare musikken i bakgrunnen som står på og spiller sine sanger. Følte meg litt sulten i kveld, og slang i en orginal grandiosa med biff og løk i ovnen. Denne uken har gått utrolig fort, og skulle ønske den kunne utvides enda mer. Kanskje et par uker til… Resten av kvelden skal jeg bare slappe av og gjøre akkurat det jeg vil. Allsang på grensen har også vært innom TV-skjermen min. Ingenting er bedre enn god musikk på en sein kveld og noe godt å kose seg med. Nå er det bare å vente på Thomas Giertsen som skal lage humor, tull og tøys. Da blir kvelden perfektHa en fortsatt fin kveld!

3 kommentarer

3 thoughts on “STILLE OG ROLIG KVELD

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *