FULL FAMILIE IGJEN

Categories Hverdag

Da var det tilbake til “hverdagen” igjen. På mandags morgen reiste mine foreldre avgårde med tvillingene, avgårde til Danmark på Dana Cup. Klokken 06:00 dro de avgårde, og jeg kan faktisk huske at det var en innom for å gi meg en kos før han dro. Hvis jeg ikke tar helt feil var det min bror, Edvard. Hele uken har Oskar og jeg kost oss hjemme alene. Tatt livet med og kost oss masse, men også vært litt på farta. Mandagen jobbet jeg en god del i skogen, hvor det nå har forsvunnet masse småtrær. Tirsdagen hadde vi en fantastisk tur ute på sjøen med naboen, og la anker på en øy og koste oss der. Neste dag koste vi oss hos naboen, med de små barna. Og senere på dagen spiste vi middag sammen dem. Den nest siste dagen dro vi tidlig på ettermiddagen ut til farmor og farfar på middag. Der ble vi noen timer og koste oss, før vi syklet hjem fordi Oskar skulle avgårde på trening. 
Så var alle disse dagene fløyet fort igjen, og det var fredag allerede. Jeg kunne ikke lenger sove i mammas seng, og denne dagen hadde vi ikke noen spesielle planer. Da klokka var 03:00 i natt våknet jeg av at det sto en bil i veien utenfor. Den sto en liten stund, før mamma og pappa kom kjørende inn i hagen. De romsterte litt i gangen, men jeg sovnet med en gang.

I dag tidlig var det en sløv dag for oss alle. Jeg følte for å sove og ligge i senga og dra meg, men hadde ikke tid til det. De andre kom trippene opp ikke så lenge etterpå, og pappa fant frem noen små gaver til oss. Jeg tok meg en liten tur på rommet mitt, og der sto det en ganske stor pose på sengen min. Oppe i den hadde mamma og pappa kjøpt tre 10 pk med capri-sonne til meg, men det var også en eske med mørke sjokoladebananer.
Og slik var morgendagen for oss. Resten av dagen har vi stort sett tatt det med ro hjemme, og været har vært overskyet og litt sol en gang i blant. Gjennom uka, bortsett fra de to dagene vi var bedt på middag, har det gått i enkle matretter. Tvillingene kom også hjem fra cup i ettermiddagen, og i kveld har vi kost oss masse med taco til middag. Smakte ganske godt, men jeg ble veldig fort mett. Ellers har det ikke skjedd noe mer spennende, og for øyeblikket ligger jeg godt plantet i senga og bare koser meg foran TV skjermen. Siden det er blitt så sent på kvelden, får jeg ønske dere en god natt, og så får dere ha en god søndag!

 

Q; Hvordan har din dag vært?

1 kommentar

1 thought on “FULL FAMILIE IGJEN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *