STILLE DAG, OG HURRA

Categories Hverdag

God kveld. Aller først vil jeg si GRATULERER MED DAGEN TIL MINE TO TANTER! Håper dere har hatt en fin dag. Enda en helg er snart forbi, og sånn som det stort sett er på søndager har det vært ganske stille. Vi har tatt det stort sett med ro, og har ikke hatt noen planer for dagen som vi måtte igjennom. Tenkte jeg bare skulle komme med et kort innlegg for kvelden, for på hjertet har jeg ikke veldig mye om dagen – hvertfall som ikke er så innmari spennende. 

Ut over ettermiddagen tok vi oss en liten tur til Revetal. Der skulle vi hente min lillebror som hadde vært på overnatting der et par dager. Og siden det var et bursdagsbarn der oppe i dag, ble vi sittende litt. Mens praten gikk begynte det å nærme seg noen stygge skyer. Regnet kom etterhvert, og vi begynte å tenke på veien hjem. Da vi var kommet forbi Revetalsenteret måtte vi nesten stoppe inntil veikanten. En fantastisk og flott regnbue var å se. Vi så den da vi dro, men nå måtte vi stoppe opp å se nærmere på den. 

Ellers har det skjedd lite her i kveld, og vi har tatt det med ro. I morgen tidlig venter en ny dag, og ikke minst en ny uke med nye muligheter. Været for uken ser ikke så veldig bra ut heller. Knakende og skinnende sol bli det hvertfall ikke. Det er til og med meldt lyn og torden på tirsdags morgen. Får håpe det kommer et skikkelig rabalder og masse blinkende lys på himmelen. Elsker sånt vær, og masse liv og røre i universet!
Nå skal jeg bar slappe av og ta det med ro. Ønsker alle og en hver en fantastisk fin kveld videre, så må dere kose dere masse!

 

 

 

Q; Hvordan har dagen din vært?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *