FEST PÅ GATA

Categories Hverdag

Den éne kvelden i året du kan kose deg litt ekstra, samtidig som masse tull og tøys (og litt sannhet) kommer frem. For en fantastisk flott kveld dette har vært, med superherlige mennesker!!!!

Tror ikke det er så veldig mye mer å si. Gatefesten i år har vært like koselig som de tidligere årene, og folket hadde med seg masse god mat. Til og med dessert var det et par stykker som hadde laget. En supergod blåbærpai med vaniljeis ved siden av, og dette må være den beste dessertpaien jeg noensinne har smakt. Og ikke nok med det. En annen nabo hadde laget ostekake, og bedre enn det kan det nesten ikke bli. Jeg kan derfor si at dette har vært en super vellykket kveld! Etter som timene gikk og mørke kom snikende, ble stearinlys og varmelampe satt frem, og musikk ble det også. I tillegg ble det masse latter og humor i bildet, og jeg har kost meg kjempemasse! Nå er det bare ett år til neste gang, og jeg gleder meg allerede til å smake på enda mer god mat, hygge og det andre som måtte følge med. God natt!



 

Q; Hvordan har din kveld vært?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *