KURSDAG

Categories Hverdag

Blir fort stille og rolig i huset om dagen, når de andre er på skolen og foreldrene på jobb. Skal ikke klage, men er ganske deilig å få noen timer for seg selv. Men gleder meg masse til å få saker og ting på plass, og en vanlig hverdag med jobb. Krysser alle fingrer og tær for at det skjer noe snart i systemet deres! Vet ikke hvor lenge jeg kommer til å gå hjemme før det skjer noe, og jeg har vært hjemmeværende siden skoleslutt. Jeg har satt opp mine ønsker, og håper å få en jobb i en barnehage her i nærheten. 

I dag var det tilbake på skolebenken igjen, for en liten stund. Snakker selvfølgelig om kjøreskolen. Tema inneholdt bilkjøringens risiko, og vi var rundt femten elever i klasserommet. Vi unge, men også alle andre bilførere, får gjøre så godt vi kan med å holde nullvisjonen. Den en og en halv timen gikk rimelig sakte da vi satt der og hørte på og lærte. Men da det var over gikk det plutselig fort. Resten av dagen skal gå til masse teori. Håper at jeg snart blir klar nok til å ta teorien og at jeg består, slik at jeg kan ta oppkjøring tidligere. Alt sammen syns jeg høres så mye ut, så jeg gleder meg til alt er ferdig!

 

 

Q; Holder du på med lappen?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *