MANDAG 02.09.13

Categories Hverdag

Oi! Vi er nå kommet i en ny måned, det er nemlig September. I den niende måned vil det si at det bare er fire måneder igjen. Syns ikke det er så lenge siden 31.12 hvor vi fyrte raketter og ønsket 2013 velkommen. September er også den måneden hvor jeg fyller år, som vil si at jeg om tre uker blir hele 19 år. Fysj, hvorfor går tiden så fort? Snart er det heller ikke lenge til jeg blir 20 og er halvveis til førti! Menmen, nok snakk om det. Det viktigste er å leve livet og nyte det en får og gjør. 

I dag har jeg også vært på en liten veiledningstime med kjørelæreren. Det var mye både hun og jeg var fornøyd med – men mest henne tror jeg, og det begynner og nærme seg slutten. Jeg vet sånn ca. når jeg får lappen – men det forutser at jeg følger planen, og hvertfall får tatt denne teorien. Sitter og øver intens med den om dagen, og er snart igjennom hele eteori på nettet. Tror jeg er igjennom, for nå kommer jeg over bolker jeg har vært innom før. Kanskje det er repetisjon på de emnene jeg ikke har klart å gjennomføre på første forsøk. Ellers har ikke denne dagen inneholdt noe mer spennende. Nå er kvelden her, og mandagen er snart over for denne gang.

 

For noen uker siden ville flua lese teori med meg. Kanskje han har planer om å få billappen han også.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *