NYDELIG HØSTDAG

Categories Hverdag

Solen skinner og det er en fantastisk høstdag. Får bare nyte disse dagene med nydelig vær, for nå har det jammen begynt å bli mørkere om dagen. Det vil si at jeg har nå har tatt frem refleksene mine når jeg sykler avgårde til jobb. Er vel egentlig akuratt lyst nok når jeg drar avgårde om morgen. Men bedre å bli sett enn og ikke bli det! Og når jeg kommer hjem etter mange timer er det ikke veldig lenge til det blir mørkt igjen. Med andre ord så nærmer vi oss snart vinter. 

Stille og rolig er det akkurat nå – og veldig deilig er det. Gutta er avgårde i Oslo på amerikansk fotballkamp, og jentene er på jentecup på Tjøme. Nyter hvirkelig hver gang huset er så tomt som det er nå! Har vel ikke så veldig mye på hjertet nå. Derfor tenkte jeg å dele noen høstportretter med dere.
 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *