FLETTEØVING

Categories Hverdag

Så er vi allerede halvveis i arbeidsuka, og bare to dager med full innsats før en kan ta helg. Jeg har funnet ut at uansett hvor mye jeg koser meg på jobb, blir det alltid deilig å ta en velfortjent helg og slenge beina på bordet. Kanskje det er et synlig tegn på at en har gjort en god nok jobb i løpet av hverdagen? Det har også vært oppholdsvær i hele dag, og vi har kost oss masse ute etter lunsj.
Kvelden er allerede kommet, og for øyeblikket har det vært stille og rolig i huset et par timer. Mye lesing blir det også en uke fremover. Teorien må jo bestås. Får bare håpe at alle gode ting er tre, og krysse fingrer og alt man har for at det går min vei. Ikke at det har gjort det tidligere. Jeg har jobbet hardt når jeg først har lest, og det står bare om to feil for mye. Det er ganske kjipt – at det står om et par for mye. 
Ellers har jeg ikke så mye mer å fortelle om. Ønsker dere en fin kveld videre, og ikke glem at det snart er helg ☺

Testet forresten en ny flette her i kveld. Jeg pleier ikke å gjøre noe spesielt med frisyren min, og går stort sett med håret løst. Fikk litt inspirasjon fra Zølvi, som står bak  S A L O N G E N. Hun har masse snutter om fremgangen på de lekre frisyrene sine liggende på youtube. Ble ganske fornøyd, men slet litt da fletta kom bak i nakken. Men jeg syns dette er en kjempefin flette!

 

1 kommentar

1 thought on “FLETTEØVING

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *