SOLSKINN I LUFTEN

Categories Hverdag

Helgen er her, og så fantastisk den er! Jeg koser meg masse etter en litt mindre uke på jobb. For øyeblikket sitter jeg ute på terrassen i lettkledde klær og koser meg i sola. Den skinner masse og gir fra seg mye varme. Har tilbringt mange timer ut i det siste, og med så mange fine sommerdager må jo dette bare nytes. Dagen startet med å sove lenge, få i seg litt frokost og så var dagen i gang. Gressklipping har det også blitt på meg – den første i år. Og når gresset klippes får jeg en ordentlig sommerfølelse og det lukter frisk og godt.

Det har også blitt et lite besøk hos naboen som har to små gutter. De skulle grille litt og lurte på om jeg hadde lyst på litt grillmat. Smakte veldig godt med litt pølse og grillet mais. Etter hvert hørte vi litt sirener, men visste ikke helt hvor det kom fra. Tittet litt på nettet, og der kom det frem at det var en motorsykkelulykke ved utgangen av frodeåstunnelen på Kilen. Det var jo rett ved oss, så da slang Oskar, lillesøster og jeg oss på sykkelen for å se. Der sto politi, Statens vegvesen og fraktebilen som skulle frakte denne sykkelen bort. Var en del etterforskning som vi fikk sett, før de kjørte avgårde. Da tok vi også turen hjem, og nå sitter jeg fortsatt ute i lettkledde klær og koser meg. Senere skal vi også grille for første gang i år, og gleder meg masse til god middag litt senere i kveld.
 

2 kommentarer

2 thoughts on “SOLSKINN I LUFTEN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *