SOLOBALLONGEN

Categories Hverdag

Litt overraskelser i hverdagen er alltid gøy! Koste oss med god middag i kveld. Nydelig fløtepoteter av pappas variant med mørbradbiff ved siden av. Etter at jeg ble god og mett satte jeg meg ned med underholdning på tv-skjermen. Lå rett ut i senga og kastet et lite blikk ut vinduet mitt. Plutselig får jeg se noe stort og gult fly oppe i luften bak trærne, og det kommer nærmere. Jeg ser fort at det står Solo med store bokstaver. Litt overrasket, og fant frem speilrefleksen og løp ut. Tvillingene fikk også øye på den, og vi fulgte etter den og prøvde å vinke den ned til fotballbanen her. Den passerte videre mot Slagen, og jeg tok med meg lillebroren min slik at vi kunne følge etter den. Tvillingene hoppet også på, og ballongen hadde landet ute på åkeren. Vi fant et sted å parkere og gikk bort til den. 
Helt opp til den gikk vi ikke, men var ganske nærme. Vi hadde ikke så veldig stor tålmodighet til å se hva som skjedde videre, men etter en fem-ti minutters tid dro vi hjemover igjen. Fikk tatt noen fine bilder av ballongen da, og prøvde ut en ny redigering som jeg syns passet Solo veldig bra.

Her flyr den over huset vårt.

1 kommentar

1 thought on “SOLOBALLONGEN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *