FLOTT DAG, OG ENDELIG HELG

Categories Hverdag

Ååå, for en fin dag på jobben det har vært i dag. Jeg har egentlig ikke hatt noe fredagsfølelse, og da jeg fikk lov til å gå ti minutter før etter at jeg hadde tatt ut av vaskemaskinen gikk det opp for meg. Kost meg masse. Dagen startet rolig hvor to gutter ville lage spå. Litt forskjellige reaksjoner på to like gamle unger. Den ene har lært seg å brette sammen spå, og tegner forskjellige figurer – sånn som dyr og liknende. Mens den andre vil ha hjelp med å lage og protesterer på det andre. Greit er det at jeg kan klippe og brette sammen. Men ingen ros hjalp for å få motivasjonen på topp. Veldig stor kontrast på den fronten for å si det sånn. Men, men… For å prøve og få frem et lys i begge samtidig ble vi enige om å finne et spill. De ble enige, men det snudde fort da vi fikk satt i gang. Tull og tøys orket jeg ikke, så da var det å finne på noe annet. 

Jeg merker når jeg er på jobb at dagene blir fyldigere når det skjer noe annet enn det vanlige. Vi delte oss i to hvor den ene gruppen dro på tur i skogen, og de andre og jeg tok oss en tur i Eikhallen. Der ble det mye lek og moro, og de små føttene fikk sprunget fra seg. Musikken var med, og det ga stor glede til små kropper. Både armer og bein var til alle kanter, men også litt motorikk i lek. Ellers har dagen vært veldig fin og flott! Tenk å ha en så fantastisk jobb som man er glad i. Gleder meg hver morgen til å dra avgårde, og vil nesten ikke dra hjem når dagen er over. Men nå skal kvelden og helgen nytes, og ny energi skal samles før det plutselig er en ny uke med jobb. Og når jeg er tilbake da er det allerede september. Veldig fin måned det! Ha en super kveld og riktig god helg.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *