NÅ ER DET HELG

Categories Hverdag

Huhei hvor fort ukene går. Nå er det helg IGJEN! Har hatt en veldig fin uke, men har også vært litt dramatikk inn i bildet. Jeg var klar for en ny dag på jobb, og som vanlig når jeg kommer rundt ti på sju og er klar for arbeid pleier det å være stille, rolig og få barn på avdelingen jeg er på. Men i dag var det ekstra stille. Det var jeg og en til som måtte sitte lenge alene før det første barnet kom. I mellomtiden hadde vi ikke stort å gjøre enn å bare sitte der og passe litt på andre barn. Ganske koselig med stille morninger, men i dag var veldig rolig. Alt i alt har det vært en superfin uke, og nå er det endelig helg og tid til å lade opp nye batterier. Kjente på kroppen at det var litt mer hektisk som skjedde i dag siden jeg sloknet en halvtime/times tid på senga. Deilig det også, å vite at man har gjort et godt arbeid på jobb. 
 

I kveld har vi bare slappet av og tatt det med ro. Kost oss litt med Idol og spist god mat. Når pappa har stått på kjøkkenet og brukt god tid på middag til oss, ja da smaker det ekstra godt. I dag ble det potetstappe med kjøttdeigfyll i form som var på menyen. Veldig godt en gang i mellom, og jeg er klar for morgendagen. Da blir det visst bare mamma og meg hjemme. Huset helt for oss selv mens de andre er avgårde. 
Men nå er det helg og jeg skal kose meg masse. Og det må dere også gjøre! Ha noen supre fridager, og lad opp til en ny og spennende uke. Det skal hvertfall jeg gjøre.

 

Q; Hva slags planer har du for helgen?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *