VI ER I FINALEN

Categories Hverdag

Og så deilig det skal bli med helg. De andre ungdommene her i huset fikk juleferie i dag, men jeg skal jobbe bitte- og lille julaften før jeg skal nyte to uker med fri. Har hatt en veldig fin dag på jobb. Færre unger har det vært. Å gå fra nitten til bare tolv barn merkes godt. Så rolig og behagelig. Og i totiden var det minsket til åtte. Deilig var det når tiden min nærmet seg slutten hvor jeg og en til satt igjen med kun ett barn på avdelingen. Da var det deilig å kunne komme seg hjem og ta helg. Og den skal virkelig nytes.

I kveld har vi kost oss med taco under håndballkampen mellom Norge og Sverige. Spennende kamp hvor Norge har ledet det hele. Og nå er de i EM finalen. Kveldens kamp endte 29-25, og jeg gleder meg til deres siste kamp mot Spania allerede på søndag. Ellers blir resten av kvelden stille og rolig. Har pådratt meg en ubehagelig strekk, eller ett eller annet i ryggen, så håper det gir seg snart. Vil også ønske alle en fin kveld og riktig god helg. Og håper flere også er klare for finalespillet!
 

1 kommentar

1 thought on “VI ER I FINALEN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *