TIDEN FLYR

Categories Hverdag

Tiden flyr virkelig fort, og det får jeg ikke sagt mange nok ganger. Vi har bikket over i neste måned, og det er vel ikke noe hemmelighet at vi snart er halvveis. Ikke nok med at dagene flyr, men også ukene forsvinner fort. Syns det akkurat var en ny uke som skulle starte, og nå gjenstår det bare torsdag og fredag med arbeid før en kort helg som skal nytes så godt en kan. Misunner litt de som starter vinterferien sin fredags ettermiddag. Kjenner at det hadde vært litt deilig. Men hva gjør man ikke for jobben. Storkoser meg i arbeidet, selv om en kan ha noen dårlig dager en gang i blant. Men likevel står jeg på beina etter at det ble litt mye for meg på nyåret. 

Går også rundt og venter om dagen. Venter på en liten undersøkelse hos sykehuset, og at smerter og plager med armen min kan bli bedre. Kjedelig å ha vondt hele tiden, og ekstra smerter blir det når håndleddet bøyes bare noen grader. Så håper å få orden på dette de neste månedene, at jeg kan fjerne platen. Utenom det er livet veldig fint, og dagene går som de går. Mørketiden er snart på vei ut, og veldig deilig at det fortsatt er lyst når jeg går hjem fra jobb. Også er det lyst når jeg går ut av huset på vei til jobb om morgen. Veldig deilig å vite at våren er rett rundt hjørnet. Og ikke minst å se at snøen smelter. Vært ganske glatt i det siste, men nå ser det ut til å tine. Ellers tror jeg ikke at jeg har noe nytt å fortelle nå. Men hører vel fra meg hvis jeg har noe mer spennende på hjertet!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *