SNUFSEDAGENE

Categories Hverdag

Og før jeg rakk å tenke så var denne måneden over også! Jeg har nevnt det før og sier det igjen – hvor blir det av dagene? De siste dagene har ikke formen vært helt med meg. Det startet vel torsdag i forrige uke da jeg våknet om morgen, tittet ut av vinduet mitt og fikk meg et skikkelig hakeslep. I løpet av natten hadde den fine bare bakken og alle vårtegnene blitt til vinter igjen. Også så mye snø da! Den natten hadde det kommet mer snø enn vi har har hatt tilsammen i hele vinter. Ble ikke akkurat i godt humør, og med en gang jeg fikk se snøen, det var da det startet.

Både torsdag og fredag gikk jeg på jobb og var forkjølet. Kjente det vldig i nesa, og det ble ikke bedre når helgen kom. Det ble verre. Så fra torsdagen av og frem til nå så har alt fra dorull til tørkerull vært min venn, og jeg har vært pottetett. Var så ille at jeg måtte bli hjemme fra jobben både i går og i dag. Og med denne forkjølelsen sitter også en merkelig hoste og harker på meg. Veldig slitsomt er det å ha dette samtidig. Men nå ser det ut til å bli litt bedre. Sitter bare igjen med litt hoste og en veldig sår nese. Får se om det kanskje blir en liten tur på jobb i morgen. Tviler egentlig på om jeg skal det, og heller bli hjemme. Vi stenger tolv uansett, så er ikke mange timer det er snakk om. Påskeferien min startet tidligere enn planlagt, og var ikke akkurat syk jeg hadde lyst til å være. Får håpe det gir seg de neste timene, sånn at jeg kan ha litt ferie hvor jeg kan være frisk. Føler seg ikke helt opplagt etter en sånn runde heller. Litt sliten egentlig.
 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *