BYTUR MED MAMMA OG SØSKNE

Categories Hverdag

I går under jentekvelden med min søster innså jeg at det ikke ble noe jobb på meg i dag heller. Nå håper jeg denne forkjølelsen snart kan gi seg. Fem dager med fri står nå i vente, og så er det tilbake på jobb igjen. Skal bli utrolig deilig å få tilbake den vanlige hverdagen igjen. Skulle så gjerne vært på jobb denne uken istedenfor å ligge store deler av dagen i senga med flere doruller ved min side.

Etter litt frokost på formiddagen i dag ble det en tur til byen på alle mann. Litt småting måtte fikses, og litt ekstra kos med yoghurtis ble det også. Og en liten tur ned til bryggen. Jeg kom til og med hjem med litt i handleposene. Alt i alt har det vært en fin dag, og det ble noen timer i byen. Resten av kvelden skal jeg kose meg og ta det helt med ro. Nyte litt fridager hvor formen er litt bedre, og håpe at at den blir helt bra.

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *