I MORGEN ER DAGEN ENDELIG HER

Categories Hverdag

Jeg har følt at tiden har vært så fryktelig lang, men nå er den her om noen timer bare!
Halvveis i januar fikk jeg kommet meg til legen med et stort ønske om å få operert ut platen i armen min. Jeg hadde da hatt plager og vondter i nesten to år, og ønsket å fjerne platen i armen min. Mandag 4. mai, etter hele fire måneder meg venting, hadde jeg kontroll på sykehuset her i Tønsberg. Der fikk vi tatt røntgen av håndleddet og vi fikk snakket litt med legen. Der fikk jeg høre at det var lang ventetid på operasjon, og at jeg skulle bli operert i Larvik. Det kunne ta et par måneder, og operasjon kunne ikke bli utført før over sommeren en gang. 

Husker det var en liten nedtur å få høre det. Men jeg satte meg opp på ringeliste i tilfelle det ble en ledig time til meg pga en avbestillingstime e.l. Så var konfirmasjonsdagen der, 9. mai, en kjempefin feiring av tvillingene med familie og venner. Vi var ferdige å rydde på kvelden, og da jeg kom hjem fant jeg et brev fra sykehuset til meg. Jeg kunne ikke vente med å åpne det. Med alle penklærne, jakke og sko på meg fikk jeg satt meg ned i sengen for å se hva det sto i brevet. Jeg skumleste ikke en gang, og så rett på datoen som var skrevet i papirene. Hurra, jeg var blitt pasient ved sykehuset i Larvik til en dagbehandling. Husker jeg ble så glad at jeg hoppet i taket og ropte et gledesord for hvor glad jeg ble. Endelig kunne jeg forholde meg til en dato, og dette skulle skje om bare to uker.

I en uke nå har jeg følt at dagene har gått uendelig sakte, og det har følt som det har gått flere uke på denne lille uken. Men i morgen er dagen endelig her! Tidlig i morgen tidlig reiser pappa og jeg innover. Jeg er superklar for morgendagen, og finnes ikke et snev som sier at jeg gruer meg. Jeg gleder meg bare til å få det overstått og bli ferdig med det, i håp om at det blir bedre! Det er samme type operasjon som det var da jeg satt inn platen, sa legen. Så jeg kommer til å ha mye vondt. Men jeg håper med tiden at jeg blir kvitt plagene. 
 

1 kommentar

1 thought on “I MORGEN ER DAGEN ENDELIG HER

  1. wow omg du vakeste jente sitt og sko ønske våre som deg noke gang du vaker smill og elsker auge <3
    elsker blogg din sykt mye og bildene og innlege dine og bilde og innleg du he nå og <33
    hadde gla vis komme innom eller les komm blogg <3
    du ha fin dag videre søde vaker torsdag videre <33

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *