EN AV DE BESTE DAGENE

Categories Hverdag

Selv om pinsen startet med operasjon har det gått overraskende fint denne uken. Så for meg at jeg skulle ha en del vondt, og både kollegene mine og jeg trodde heller ikke at jeg kom på jobb denne uken. Men da jeg plutselig dukket opp på arbeid tirsdag morgen var det mange som ble glad. Jeg hadde kastet bandasjen dagen før og fått på meg et lite plaster. Har ikke vært noe handikap for meg, og jeg gikk videre på jobben min fra der jeg slapp forrige torsdag. Selv om ikke plagene har vært der har jeg likevel kjent at armen er litt rar. Men legen forklarte at jeg kunne bruke armen som normalt, og jeg har ikke hatt noen problemer med det. 

Da armen ble fri for bandasjeringen ble jeg overraskende fornøyd med snittet. Var litt rart å se tråden sittende i armen, men nå er jeg blitt vant til det. Syns det ser veldig fint ut også, i forhold til sist. Husker jeg ble skikkelig uvel da jeg fikk av gipsen for to år siden og fikk se stingene. Ble svimmel, ør og kvalm. Men nå gikk det overraskende bra og jeg syns det var litt kult. Men når jeg har vært på arbeid har jeg gått med plaster over, for å beskytte det litt siden det stort sett er en aktiv dag på jobb med mange barn rundt seg. Men har vært utrolig deilig og fått av seg plasterlappen når jeg har kommet hjem, og fått luft på det. Syns det gror fint, selv om litt av snittet er litt sårt. Så til uka blir det å ta stingene, noe som skal bli veldig deilig.

Uken har vært en dag kortere, men likevel har det gått veldig fort. De har bare flydd avgårde, og nå er fredagen her – igjen. Det er helg! Arbeidsuken sluttet veldig bra. Hatt en av mine beste dager på jobb i dag! Hele barnehagen, både store og små, har vært på tur ute ved Ilene Våtmarkssenter. En fantastisk opplevelse i mine øyner på lenge. Vi ble tatt godt i mot, og vi gikk gjennom en liten natursti hvor det også fantes noen spørsmål. Disse oppgavene førte oss ut til fugletårnet hvor vi fikk se utover vannet. Masse fugler var det å se, men var litt surt å stå i tårnet siden det blåste en del når vi var der. 
Vi fikk også lekt litt flaggermus inne i et mørkt rom. Gikk to og to sammen, og gjennom det mørke rommet lyste vi med lommelykter etter insekter. Veldig spennende hele opplegget, og til lunsj koste vi oss med pølser. En utrolig hyggelig tur, og vi kunne se på barna at de koste seg. Koste meg masse jeg også. Vært en kjempeflott dag alt i alt, og nå skal det bli deilig med helg. Ønsker dere noen flotte dager med fri, og kos dere masse. Det skal i hvert fall jeg.

 

2 kommentarer

2 thoughts on “EN AV DE BESTE DAGENE

  1. Hei Pernille send meg en venneforespørsel på bloggen
    legg meg til som venn
    Så fint bilde av deg
    du er en pen jente
    Så fint antrekk du har på deg
    det kledde du da
    Hvor lenge har du blogget?
    ha en god helg

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *