HAPPY BIRTHDAY TO ME

Categories Hverdag


 

Så var dagen her, og om ikke så lenge er den allerede over. Jeg er blitt ett år eldre, blitt gammel – hele tjueen år i dag! Begynner å dra på åra nå, og tida flyr bare unna. Det har vært en flott dag, men ikke merket noe til at det er en spesiell dag i dag. Dagen startet som den alltid pleier. Jeg våkner av vekkerklokken og blir liggende i sengen til to av guttene i huset drat avgårde på jobben. Dermed står jeg opp og steller meg og lager mat, og bare sløver videre med litt nyheter, blogger og tv-titting som jeg alltid pleier før jeg sykler avgårde til jobben. Ute av huset er jeg alltid stort sett før de tre andre syvsoverene klarer og komme seg opp av senga. Fikk kjempefint kort av familien da, hvor jeg i gave fikk lommepenger til utlandsferien min i høstferien. Reiser mandag morgen med fly til Polen!

På jobben har det vært som det pleier, og gjorde ikke store greier ut av meg på dagen. Fikk en liten bursdagssamling av noen barn med litt sang, og i pausen ble det is med litt tilbehør. Vel hjemme fra arbeid, etter en regnfull dag, kom jeg hjem til middag. Ble en enkel middag med koteletter, poteter, rødkål og kål. Men til helgen har jeg bestilt ekstra god middag, og da blir det skikkelig feiring. Resten av kvelden skal jeg slappe av og bare kose meg med litt kake og godt med familien. Feiring tar vi siden!

1 kommentar

1 thought on “HAPPY BIRTHDAY TO ME

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *