SHOPPELØRDAG

Categories Hverdag

For en flott uke dette egentlig har vært. Og med en skoledag i går hvor begge klassene hadde undervisning sammen, var jeg så sliten i går etter å ha sett litt serie på kvelden, at det ble uvanlig tidlig kveld på meg. Deilig var det å stå opp i halv elleve tiden på formiddagen i dag, etter tolv timer på øyet. 

Dagen har bestått av en del farting. Litt handling til dagen i morgen og litt sånt. For i morgen kommer familien på besøk. Vi skal feire bursdagen til lillebror som ble atten og jeg som ble tjueen. Siden det bare et to uker mellom bursdagene våres, slår vi de alltid sammen. 
En bytur ble det også i dag. Skulle se etter en genser, men endte opp med litt flere klesplagg og nytt innkjøp av sminke. Ble en storhandel i dag, og da vi kom hjem fra byen fikk lillesøster lov til å prøve den nye sminken på meg. Resten av kvelden skal jeg bare kose meg og slappe av. Har ingen store planer, utenom å se litt serie kanskje. Håper dere har hatt en fin dag, og ønsker dere en kjempefin kveld videre!

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *