FØLER SEG STOLT

Categories Hverdag

Vet ikke helt hva jeg følte da jeg fikk min første innleveringsoppgave på helse og oppvekst utlevert med retting. Jeg så på kommentarene fra læreren, og det var bare gode ord å se. Bladde meg frem til siste side hvor det sto en kommentar og karakteren. Jeg fikk helt sjokk, og følte meg ganske stolt etter det harde arbeide jeg hadde lagt i oppgaven. Min første 6-. Smilte fra øret til øret, men prøvde å skjule meg der jeg satt i klasserommet sammen med alle de andre. Trodde jeg skulle få 4, eller noe rundt der. Det fikk jeg nemlig på den andre storoppgaven på barne- og ungdom. Men med en så god start på skoleåret, er det bare å jobbe like godt videre og stå på!

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *