SØSKENBARNA RUNDT SAMME BORD

Categories Hverdag

Vi er nå inne i den siste uken av dette året, og det er bare noen få dager igjen før vi kan ønske det nye året velkommen!
Kjente det var deilig å sove litt lenge i dag, selv om det ikke ble sammenhengende med søvn gjennom hele natten. Kunne ligget i senga hele dagen, men fikk dratt meg opp til slutt. Jeg var forberedt på en dag uten noen som helst med planer. I hvert fall ingen planer som var planlagt. Lillesøster ville ha med meg en tur til byen, og plutselig fikk alle vi søskenbarna en melding av vår kusine. Hun lurte på om vi skulle ta en tur på brygga alle sammen for å spise. Selvfølgelig ble alle med på det. Så, vi endte opp med åtte til bords på havariet. 

Det var utrolig koselig, og alle vi sammen har vel aldri vært ute sånn sammen. Husker jeg var ute og spiste med min kusine, men det er så lenge siden som i sommer. Vi fikk oss et langbord og spiste og koste oss sammen. Det var mye god mat på menyen, med på min tallerken havnet det til slutt kyllingbryst med soppsaus og grønnsaker til, og chips ved siden av. Smakte veldig godt, og alle ble i grunn gode og mette. Men tross for den fulle magen, hadde vi plass til dessert. Og på menyen havnet fristelsen hos eplekaken med vaniljeis. Dette var noe som gjorde dagen enda bedre, og nå skal kvelden nytes og slappe av. Håper det går noen bra filmer som jeg kan se i løpet av kvelden. 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *