DET VAR BARE Å GLEMME

Categories Hverdag


 

Da var kvelden allerede her, og igjen kan jeg ikke skjønne hvor dagen har blitt av. Stort sett har det vært stille og rolig, samtidig som både to av søsknene mine og meg har vært en liten runde på handletur. Dagen har vel egentlig godt til litt vasking, denne handlerunden og litt irritasjon. Tidligere på ettermiddagen i dag satt jeg og jobbet litt på pcn, og da jeg senere på dagen skulle jobbe litt videre, var det bare å glemme det. 

For en måned siden gikk jeg til innkjøp av ny pc. En maskin som jeg er veldig fornøyd med. Men da skjermen var like svart da jeg prøvde å skru på den, ble jeg også litt stresset. Hvordan skulle jeg nå få jobbet med skoleoppgaven som jeg holder med på? Den ligger jo der. Til nå hadde jeg alt liggende på en egen disk, i tilfelle noe sånt skulle skje. Og når jeg først ikke har det liggende på det mest lureste stedet, da skal det låse seg. Så når denne pinsen og langhelgen er over, da er det rett for å fikse opp i feilen. Jeg er jo midt opp i eksamenstiden som har startet, så er avhengig av å ha en maskin som fungerer.

Enn så lenge får jeg ta nødløsningen i å jobbe litt fra den gamle. Men kommer ikke lenger med skolearbeid, ettersom jeg ikke har den tilgjengelig. Men litt skriving her får jeg til – så lenge ikke dessverre-meldingene kommer opp fordi maskinen kræsjer. Får holde tunga rett i munn.

Nå i kveld har vi spist god mat. Roastbiff med fløtepoteter og masse nykål. Og nå står Eurovision Song Contest på skjermen her. Dette har også gått tidligere i uken, men fikk ikke satt meg ned for å se. Håper dere har hatt en fin dag, så ønsker jeg dere en herlig kveld videre!

2 kommentarer

2 thoughts on “DET VAR BARE Å GLEMME

  1. Å nei! Det er så kjipt når sånt skjer når man virkelig trenger den! Håper du får fikset den, så alt ordner seg 🙂 Ha en fin søndag 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *