NYE SOMMERPLAGG

Categories Hverdag


 

Kvelden er her, og igjen kan jeg spørre meg selv “hvor har denne dagen blitt av?”. Dagen har i grunn ikke bestått av så veldig mye spennende. En liten lørdagshandel var det formiddagen startet med, og deretter litt eksamenjobbing og skriving på planen. Litt lenger på oppgaven må jeg ha kommet før mandag, når jeg starter dagen med veiledning. Og da er det en fordel at jeg har skrevet litt mer enn det læreren så på sist, sånn at jeg eventuelt har nye mål og jobbe etter. 

På ettermiddagen ble det en tur til byen med lillesøster. Og atter en gang så klarte jeg ikke å komme tomhendt hjem igjen. Godt er det at jeg ikke er så ofte i byen, og at det er såpass sjelden. For hvis jeg hadde tatt med lillesøster til byen hver helg, da hadde jeg ikke hatt mye å rutte med ellers. Men jeg fant meg i hvert fall noen sommerplagg. 

Ellers håper jeg dagen deres har vært flott, så ønskes det en riktig god kveld videre til dere der ute. Resten av dagen blir det som den stort sett alltid pleier på lørdagskvelden – ingen planer, bare sløving hjemme i heimen. 
 

Klærne er fra Bik Bok

10 kommentarer

10 thoughts on “NYE SOMMERPLAGG

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *