KLARTE Å BLI FRISK FØR HELGEN

Categories Hverdag


 

Vi har nå klart å lure oss inn i en ny måned. Sommeren er nå offisielt over, og høsten er virkelig kommet. Nå mangler vi bare oransje og gule blader og at dem skal falle ned og legge seg som et stort bladteppe på bakken. Høsten er en veldig fin årstid, og er en av dem jeg liker best – den og sommeren, men også våren. Så, med andre ord er det vinteren jeg liker minst.

Ikke har tiden bare klart å lure seg til å komme inn og starte dagene sine i september, den har også rast seg avgårde til at helgen er her allerede. Igjen har hverdagen sust avgårde, og to dager med fri skal nytes. Så godt det lar seg gjøre i hvert fall. 

Jeg klarte å bli frisk før helgen kom. Jeg var en liten tur innom sykehusbenken i går og fikk behandling, og en masse sprøyter igjen. Heldigvis skjedde dette på slutten av arbeidsdagen, så jeg kunne dra rett hjem etterpå for å hvile. Jamme godt var det, for etter det lille sykehusoppholdet hos barna ble jeg ganske så sliten av å ha fått så mye morfin og annet væske inn i kroppen. Godt jeg har dem som passer så godt på meg!

16 kommentarer

16 thoughts on “KLARTE Å BLI FRISK FØR HELGEN

  1. Jeg vil stille deg et kontroversielt spørsmål: jeg er funksjonshemmet (sliter mye med lærevansker). I 1998 så fant jeg ut allerede da at hvis livssituasjonen min ikke ble noe bedre så skulle jeg ikke prioritere på å få barn når jeg fylte 24-25 år. Er det egoistisk tenkt av meg?

  2. Anonym: Jeg vil ikke si at det er egoistisk tenkt av deg. Vi vet jo at tankene våres om ting kan forandre seg, og kanskje har du en annen mening nå, hvis ikke tanken er den samme. Men hva du vil, det vet du nok best selv 🙂

  3. Men uansett Pernille er du en herlig jente 😊😍 har så lyst til å få bli kjent med deg 😊😍😇

  4. Jeg er en som liker naturlig skjønnheter 😊 Og du er en naturlig skjønnhet 😊 Du er perfekt nok sånn som du er 😊 Rune heter jeg 😊 Klem 😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *