FRISKE ROSER I BLOMSTERVASEN

Categories Hverdag

Nå er det endelig helg. Tid til å slappe av og kose seg, men også jobbe litt. Blant annet har jeg et lite fotooppdrag som jeg skal få gjort i dag, så det blir spennende. Håper været holder seg like fint når jeg skal ut for å ta disse bildene.

Gårsdagen er nå forbi og det er allerede ett år til neste store dag. Det ble også en stille og rolig kveld med god mat. På menyen hadde jeg laks med poteter, saus og blomkål, og jeg ble så mett at jeg ikke en gang orket desserten som pappa hadde laget til meg. Så, jeg får vel smake på bærpaien i løpet av dagen.

Da jeg hadde kommet hjem fra jobb i går og plantet meg godt tilrette i sofaen, kom pappa inn døren med handlevarene som han stort sett alltid pleier på den tiden. Og plutselig lå det kjempefine roser foran meg. Husker så godt i fjor sommer at jeg alltid hadde roser av alle typer stående i vasen min på rommet. Og nå, over ett år senere, har jeg endelig friske roser i blomstervasen min igjen. Det ble litt koseligere her på rommet mitt nå, ettersom min orkidé er avblomstret for tiden.
 


 


 

8 kommentarer

8 thoughts on “FRISKE ROSER I BLOMSTERVASEN

  1. Så flotte roser! elsker å ha blomster i hus ^^
    Hørtes ut som en god middag, og koselig at han lagde dessert. Håper du får smakt på den i dag da 😉
    Ha en fin lørdag!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *