VI “BØRNA” UT

Categories Hverdag

Wow! Har ikke stort å si, men jeg håper inderlig at det kommer en treer også. Vet nesten ikke hvor jeg skal begynne. Det var ganske het og bra stemning i salen der vi nesten hadde fylt opp alle setene i går kveld. Det er ikke mange ukene siden hvor jeg lot meg friste av å se den aller første Børning-filmen på en 15,6″ skjerm. Og du kan si at jeg nå har trippet av å vente i flere uker allerede.
 


 

Jeg har vel sett tidligere at den første filmen deres har ligget ute på nett, men har aldri vært kul nok til å la meg se den. Men da det var en helg hvor lite var spennende å finne på, det var da jeg kom over deres aller første film. 

Fra da jeg klikket meg inn for å spille av filmen, var jeg litt skeptisk til hva jeg hadde satt meg ned for å se. Jeg har aldri vært den som har sett bilfilmer og lignende. Men etter bare å ha sett litt av den var jeg helt hekta for å si det sånn. Jeg ble ganske skuffet da filmen sluttet med at Otto Jespersen ble kjørt utfor stupet, og at han våknet midt i farten etter at Sven Nordin trodde han var død.

Jeg ville se mer. Mer av fart og spenning. Så du kan jo si at jeg da ikke kunne unngå å komme meg en tur på kino da jeg så at det ble en oppfølger av denne actionkomedien. Om du så har sett den første skjønner du helt sikkert hva jeg snakker om. Og om du ikke har sett den enda – se den nå, og kom deg på kino for å se den andre etterpå. Er virkelig verdt å få med seg. Så kom deg opp av sofaen. Ta med deg en venn eller flere. Du kommer ikke til å angre på at du da har sett den!
 


 

hele 1 time og 38 minutter satt jeg og koste meg – etter å ha sett alle de kjedelige og bortkastede reklamene på storskjermen som alltid sendes på kino. Det var interessant, spennende og veldig morsomt fra start til slutt. Og når hele salen ler opptil flere ganger i løpet av tiden, da må den være bra. Jeg var veldig overraskende fornøyd med den første, men oppfølgeren tok kaka. Like bra, men enda råere! 

Mye børning og race i historien, og jeg kunne gjerne sittet enda mer for å se den en gang til. Mange glade og positive mennesker forlot salen, og vi “børna” ut. I det jeg kom ut fra kinoen var det allerede biler som hadde startet tenningen for å komme seg hjem. Vi “børna” ut, rett og slett. Det var en del biler som ruset motoren litt ekstra på vei hjemover. Så du kan jo si at det var mange som var fornøyd med filmen!
 

2 kommentarer

2 thoughts on “VI “BØRNA” UT

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *