PAKKEN JEG HADDE GLEMT

Categories Hverdag

Endelig er den her! Pakken jeg hadde glemt som var på vei hjem til min postkasse. Du kan da tro jeg ble glad da jeg kom hjem i går og det lå en pakke på kjøkkenbenken og ventet på meg. Og det verste av alt – jeg hadde glemt hva det var jeg hadde bestilt.

Men når det tar opp til flere uker og over en måned siden man gjorde både ett, to og tre tastetrykk på nettet, ja da kan det fort gå i glemmeboken og man tenker på alt annet. Spennende var det å åpne opp for å se hva som befant seg i pakningen. Det var jo litt som julaften, og den er jo her om litt over fire uker alt!
 


 

Men uansett, pakken var allerede ankommet og jeg hadde ikke tid til å vente med og åpne den opp for å finne ut av det. Midt i pakkeåpningen kom jeg plutselig på hva det var, men fortsatt var det like spennende av å se om det stemte med det jeg hadde satt på min bestilling. Og denne hadde reist helt fra Malaysia.
 


 

Og jammen stemte det på en prikk. Så, når jeg har tid… eller det vil si når jeg orker, så blir det nok å teste ut denne svarte ansiktsmasken. Kanskje det er noen av dere som har prøvd denne også?
 


 


 

6 kommentarer

6 thoughts on “PAKKEN JEG HADDE GLEMT

  1. Åh, det er så gøy når man glemmer hva man hadde kjøpt og plutselig får pakke i posten. Jeg for min del venter spent på pakke fra Kina. Montro om den kommer snart!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *