DE SISTE GAVENE

Categories Hverdag

Etterfulgt av en sen kveld i natt, ble det noen overraskende ekstra timer med soving på formiddagen i dag. Jeg er ikke veldig glad i å sove alt for lenge i helgene, for da føler jeg at dagen blir så mye kortere. Men da klokken viste at den nærmet seg elleve hadde jeg ikke noe valg. Følte jeg.. 

Ingen planer for dagen hadde jeg heller ikke, så jeg kunne jo sovet til langt ut på dagen. Men der er nok ikke jeg. Jeg er ikke en av de som sitter oppe til langt ute på natten. Det kan skje noen få ganger i året, men jeg er hun som liker å sove når man “skal”. 

Lørdager er stort sett rolige for min del, så i dag har jeg fått ordnet litt her hjemme med noen småting. Her om dagen fikk jeg unnagjort de siste gavene også – håper jeg. Så nå har de fått fint papir på seg og er nesten helt ferdige. Bare en lite merkelapp og en sløyfe så er de klare til å leveres. Håper dere har hatt en fin dag, så må dere kose dere resten av kvelden!
 


 


 


 


 

4 kommentarer

4 thoughts on “DE SISTE GAVENE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *