WHAT A DAY

Categories Hverdag

Det har vært veldig rart når jeg ikke har åpnet opp vinduet for å sette meg ned for å skrive et innlegg. Det har nå gått noen dager uten at jeg har gitt fra meg et eneste ord. Jeg har tenkt på tanken hver dag om jeg ikke skulle slengt inn et tegn til dere, men så har jeg på en måte ikke hatt lyst til å dele noe.

Det har vært en hektisk og slitsom uke. Både en dag med luciafeiring, gudstjeneste i kirken, julehemmeligheter for barna og masse som har skjedd hele uken på jobb. Og ikke nok med det. I dag var det duket for nissefest. Da jeg kom på jobb møtte det meg mange fine og flotte små barn i sine nisseantrekk. 

At det har gått i ett fra morgen av i dag er det ingen tvil om. Det var virkelig mange barn som hadde gledet seg til denne dagen, og hadde skrudd opp støyen sin et par hakk. De hadde det koselig og alt sånn – var bare ganske høy lyd. Med både en liten økt på formiddagen og på ettermiddagen har det vært disco med både masse lys og musikk.

Ikke misforstå meg. Det har vært en utrolig koselig dag. En riktig vellykket dag også. Kunne gjerne hatt flere slike dager på jobb, hadde det bare ikke vært for at energien hadde blitt dratt ut av meg. For det merket jeg godt da jeg kom hjem i dag. Jeg var helt kaputt. Jeg var virkelig sliten og tankene var tunge.

Full fart i hele dag, og godt var det å komme hjem å vite at det var fredag og endelig helg. Igjen! Denne helgen tror jeg ikke at jeg har noen planer, ikke som jeg vet om i hvert fall. Så når helgen nå har startet har jeg for øyeblikket slengt meg ned for å få tilbake litt energi etter en fin, flott, supertopp og hektisk uke. Heldigvis lever jeg.
 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “WHAT A DAY

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *