HVORFOR SKAL DU VÆRE SÅ GOD?

Categories Mat


 

Du runde, store og orange frukt, hvorfor skal du være så god? Eller er du egentlig det? 
 


 


 

Jeg har virkelig fått sansen for appelsin, i hvert fall i mitt hodet. Jeg kan se for meg de saftigste fruktene foran meg, ta en bit og legge merke til den gode og friske smaken frukten gir. Tidligere i uken var jeg innom butikken fordi jeg fikk så lyst på akkurat dette, men så..

Rett mot fruktdisken gikk jeg, søkte etter det jeg så gjerne ville ha. Og lenger kom jeg ikke. Jeg fikk plutselig ikke lyst på appelsin likevel, fordi absolutt alle så litt stygge ut. Og bare det å kjenne om den var bra nok for meg – det var den ikke.


 

Men nå hadde jeg virkelig lyst til å kose meg. Tidligere i uken hadde jeg spist noen som var veldig gode, så jeg så på en måte at disse også skulle smake like godt. Jeg kuttet dem opp i biter som jeg kunne sitte og tygge i. Jeg tok den første biten, og enda en bit. Og et par biter til.
 


 

Men det var skikkelig nedtur! Det er virkelig farlig å se for seg noe på forhånd, når det absolutt ikke blir, føler eller ser sånn ut i virkeligheten. For å være ærlig smakte disse appelsinene.. Ja, hva jeg nå skal kalle det. Gode var det i hvert fall ikke, selv om jeg gomlet i meg noen biter ekstra.

9 kommentarer

9 thoughts on “HVORFOR SKAL DU VÆRE SÅ GOD?

  1. Ida Kristine: Det er mange frukter, men også grønnsaker, som smaker veldig godt. Og druer, de må være grønne for min del, er også godt 🙂 Ønsker en flott uke til deg også <3

  2. Haha, så utrolig kjipt! Skjønner akkurat hva du mener, med når man har gledet seg skikkelig til noe.. Får håpe de neste blir bedre! 🙂

  3. Hei Pernille.
    Dette så veldig godt ut! Til både dessert, mellommåltid eller som tilbehør til frokost, lunsj og kveldsmat☺Fine bilder også! Takk for at du likte kaken på matbloggen min. Ønsker deg en fin dag☺
    Hilsen Théa
    veganoppskrifter.blogg.no

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *