DU LYSTE MEG OPP

Categories Hverdag

Nå er jeg glad for at det er helg. Jeg kjente på kroppen at jeg trengte det etter en veldig flott uke, og i går kveld var jeg helt slått ut. Til slutt var jeg så utslitt at jeg så vidt klarte å holde meg våken. Så da klokken bikket kvart over ni for snart tjuefire timer tilbake, da var det ikke annet enn å legge hodet på puta.

Deilig var det å våkne opp uthvilt da den ulende lyden vekket meg i dag tidlig – klar for en ny dag på jobb. Endelig var det fredag, og om ikke mange timene, etter å ha utført et godt stykke arbeid, da var det endelig litt fri.

Helgen er med andre ord hjertelig velkommen, og jeg hadde så vidt rukket å komme hjem da jeg fikk lillesøster løpende etter meg. Hun viften med hånden hvor hun hadde et grep om noe. En lapp. Men ikke hvem som helst lapp.

Hentelappen fra posten! Jeg hadde nesten helt glemt denne pakken også. For det har seg sånn at jeg la inn en bestilling over nettet for noen uker tilbake. Og i dag var det på tide å få hentet varen. Og hva er vel ikke mer spennende enn å hente noe som det er surret masse papir rundt?

Men det var ikke bare jeg som var spent. For det var hun som kom løpende med lappen som egentlig var aller mest ivrig etter å hente det som ventet på oss. De gode nervene var så høyt oppe i skyene at vi ikke kunne noe annet enn å dra med en gang for å hente pakken.
 


 


 


 


 


 


 

Selfie ringlight – du lyste meg opp!

15 kommentarer

15 thoughts on “DU LYSTE MEG OPP

  1. Herlighet, det tok meg en evighet før jeg skjønte hva det egenttlig var du hadde bestilt. Selv om jeg leste hva det var så tok det lang tid før jeg skjønte det 😛 ha ha..

  2. MEGA flott blogg må jeg si, innleggene dine er fengende<3 Du har virkelig forstått det med å fenge mennesker 😀 Meget flott jobbet, jeg skal formidle denne bloggen videre om du ønsker det, forsett slik!

  3. VICCA: Tusen takk, det var virkelig koselig å høre! Om du har lyst til å videreformidle dette, så er det bare å gjøre det. Hadde vært veldig hyggelig 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *