DE FINESTE LYDENE

Categories Hverdag

Fuglene samlet seg til et forspill i det fine og gamle treet forrige helg.
 

Søndag morgen og det er siste dagen med vinterferie. Helgen har blitt den lille ferien jeg får denne vinteren, mens andre tar seg en velfortjent fri noen dager til. Det er ikke mye hvile, men jeg skal kose meg på jobb for det. Kommer til å bli en litt roligere uke, og det skal bare nytes!

For dagen er det ingen planer som har blitt lagt, og kommer helt sikkert ikke til å bli lagt noen planer heller. Men en ting er i hvert fall sikkert – akkurat nå går vi mot vår. Håper jeg. I det siste har det begynt å snu, og dagene blir lengre med lyset som er mer på besøk.

Jeg ser virkelig frem til tiden fremover. Kunne føle meg litt mer opplagt og uthvilt med den fine årstiden som er på vei. I dag tidlig da jeg våknet kunne jeg høre fuglene synge sine fantastiske vårlåter utenfor vinduet.

De små skapningene med en vakker strupe lager de fineste lydene ute. Og når solen skinner i tillegg igjennom vinduet og treffet speilet som reflekterer lyset videre, da kommer følelsen at du er klar for en ny tid på året. Ser virkelig frem til at fuglene kommer fullt tilbake. Jeg savner dem!

5 kommentarer

5 thoughts on “DE FINESTE LYDENE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *