KANINKOS OG 1. MAI

Categories Hverdag


 

Jeg kan fortsatt ikke skjønne hvor dette året blir av. Den fjerde måneden er forbi, og vi er nå gått over i en måned som venter mye spenning. En måned som kan ønske sommeren velkommen om ikke så lenge. En måned som forventer mye jobbing fra min side, selv om det er hoppet inn noen fridager til å ta en pause. 

En måned hvor en av dagene inneholder nasjonaldagen med feiring, og ellers tar man det som det kommer. Årets april har vært veldig fin, og satser på at det fortsetter. Mye jobbing og forberedelser har blitt gjort, og nå venter det bare enda mere. 

Årets siste aprildag endte med kaninkos. Den lille tassen som er blitt en stor 4-åring har alltid hatt lyst til å ligge helt for seg selv. Ligget helt stille og ikke vært interessert i verken mat eller leker som han har hatt foran seg. Men i går var han en helt annen kanin. Jeg kjente han nesten ikke igjen.


 

Han viste stor interesse for lek, og hoppet opp og ned og ville bare ha kaninkos. Og det rare av alt – når jeg gikk avgårde så kom han etter. Jeg fikk med andre ord ikke være i fred, og det eneste han ville var å få oppmerksomhet. 

 

Sjarmøren som skal være klistret til deg konstant. Dette blikket fikk jeg da jeg gikk. “Går du fra meg?”
21 kommentarer

21 thoughts on “KANINKOS OG 1. MAI

  1. Nomin så nydelig! Jeg er helt enig, det går så utrolig fort. Går inn i mai alledere?! Føler 2017 akkurat startet jeg.. Ønsker deg en fin dag videre 🙂

  2. brasora: Husker så godt vi gikk inn i det nye året med fyrverkeri i mange flotte farger. Og nå sitter vi her snart halvveis og kan kjenne smaken på sommeren som er på vei 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *