HAN ER TILBAKE

Categories Hverdag

Når du så gjerne skulle ønske solen strålte høyt der oppe på himmelen, luften var varmere og badevannet hadde akkurat passe temperatur. Det hadde blitt en fin dag det. Likevel ble det ikke sånn, men jeg har klart å være effektiv for det. Jeg har alltid hatt et eller annet å henge fingrene i, men nå skal det bli deilig å slenge seg ned for en god og lang pause.

Men i dag er dagen her, og han er tilbake der han skulle vært enda flere dager i året. Noen har kanskje hørt om Foynhagen, som har blitt et flott sted for arrangementer av konserter her i Tønsberg. Det har i hvert fall blitt godt tatt i mot, og de som har opplegget har gjort en god jobb. Mange kjente fjes har vært der i år, men jeg har ikke hatt lyst til å skaffe meg noen billetter.

I kveld entrer den kjente og norske komikeren scenen. En mann som vet virkelig hva han driver med, og er også ganske flink til å gjøre en kjedelig dag om til noe bedre der han er aktiv i sosiale medier. Om ikke mange timene skal han stå der i lyset og få publikum til å le, og da jeg var på show med han tidligere i år sto smilet bredt og magemusklene fikk kjørt seg hos veldig mange.

Navnet er Ørjan Burøe, og plassen er Tønsberg. Jeg skulle så gjerne vært på det samme showet en gang til, fått enda en opplevelse av han. Kanskje noen av dere har ordnet dere billett og skal le litt sammen med han i kveld? I så fall kommer dere til å få noen flotte kveldstimer. Etter min smak var det veldig bra da jeg tok turen til Nøtterøy i april for å se Fordommer, og han kan så mye.
 


 


 


 


 

En sterk mann som vet hva han kan, og ikke minst vil. Og det at han kommer hit til byen for å ha show mens han gjør siste innspurt på huset sitt er nok en fin måte å la han få “pause” på. Familien hans har virkelig stått på den siste tiden, hvor de også har fått masse hjelp. De kommer til å få det så godt i det nye huset sitt etter at han har fått lov til å holde det fantastiske showet sitt her i byen!

3 kommentarer

3 thoughts on “HAN ER TILBAKE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *