SPONTAN TANKE SOM KOM SNIKENDE

Categories Hverdag

Da jeg glippet på øynene da kroppen meldte sin ankomst for å våkne, lå det roseblader utover hele gulvet, levende lys var tent og en klassisk og rolig musikk spilte lavt i bakgrunnen. Varme tøfler sto rett ved sengen, så det var bare å stable føttene ned i dem da jeg var på vei opp. 

Skulle gjerne ønske at dette hadde stemt, men det er vel lov å drømme seg litt bort en gang i blant. Istedenfor ble jeg liggende i sengen en stund, før jeg fikk hoppet inn i noen klær for å starte dagen. Det var tross alt blitt lørdag, igjen, og her skulle man prøve og få så mye ut av dagen som mulig. 

Av en litt spontan tanke som kom snikende, ble det til at jeg tok meg en tur til byen. Jeg måtte finne på et eller annet. Noen planer for at jeg skulle handle noe spesielt hadde jeg ikke. Jeg ville bare komme meg ut for å titte litt. Ut å se på litt mennesker og livet en tidlig lørdags ettermiddag.

All verdens av mennesker var det ikke i byen da jeg var der i ett-tiden. Lett var det å valse seg igjennom korridorene for å få tatt en titt innom de butikkene jeg ønsket, og jammen så ble kortet dratt da jeg fant noe som falt i smak. Jeg kom over et par plagg hvor jeg ikke kunne dra hjem igjen før jeg hadde tatt dem med meg.


 


 


 

Denne toppen fant jeg hos Cubus, og finnes i tre forskjellige farger – svart, hvit og vinrød. Jeg falt pladask for den vinrøde, men endte opp med svart da den ikke helt kledde meg da jeg tok den på. Syns denne var veldig fin.
 


 


 


 

Et annet plagg jeg måtte få med meg i handleposen var denne her. Et stoff som kommer til å bli utrolig deilig å ha på seg nå utover høsten. Dette er en kjole som går ned til knærne. Fikk ikke med hele denne gangen, men kan vise dere den i en senere anledning. Syns denne også var veldig fin, og håper jeg får brukt den mye, selv om jeg ikke er så veldig kjolejente av meg.

10 kommentarer

10 thoughts on “SPONTAN TANKE SOM KOM SNIKENDE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *