DETTE STJAL JEG FRA HOTELLET

Categories Hverdag


 

Etter helgens opptur klarte jeg heldigvis å lande på bakken igjen. Jeg måtte gå rett inn i rollen min i den jobben jeg har, og syns det gikk veldig fint i grunn når denne uken startet. Likevel blir jeg dratt opp i høyden hver gang jeg ser på snuttene fra showet.

Da jeg kom hjem tidlig på søndag ettermiddag var det ikke i tvil om hva jeg skulle gjøre. Bildene skulle legges inn, for så å gå igjennom. Plukke ut de beste vinklene og gode uttrykkene fra Tusvik og Tønne, og deretter kose seg med å fikse og style dem. Noe voldsomt med redigering trengte dem ikke, og bildene har dere jo allerede sett i forrige innlegg.

Ikke fikk jeg bare et fint opphold i Oslo denne dagen, selv om jeg bare var på hotellrommet utenom da jeg var ute og spiste middag og var på show. Rommet vi fikk utdelt falt i smak det også, hvor jeg kanskje hadde satt litt ekstra pris på om det var fylt med store og flotte ballonger da jeg kom. Det er i hvert fall lov å drømme seg litt bort.

Å bo på hotell gjør jeg utrolig sjeldent. Jeg kan faktisk ikke huske sist jeg bodde på hotell. Eller, jeg gjør jo egentlig det, for det var i høstferien i 2015 da jeg var på tur til Polen. Så med andre ord, det blir ikke mye hotelliv på meg for å si det sånn.

Men på hjemreisedagen bare noen timer før vi forlot Thon Hotel, så klarte jeg å røske til meg noen suvenirer fra rommet. Du kjenner deg kanskje igjen de gangen du har bodd på et hotell en natt eller fire, hvor du gjemmer med deg litt “gjestepynt” i kofferten. Uansett, dette stjal jeg fra hotellet, og det er alltid like stas hver gang.
 


 


 


 

4 kommentarer

4 thoughts on “DETTE STJAL JEG FRA HOTELLET

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *