BOBLENE BEGYNTE Å SNIKE SEG FREM

Categories Hverdag

“Helg!” ble det ropt inn i øret mitt av en mystisk stemme som jeg ikke visste hvem var sin da jeg endelig kom hjem i ettermiddag. Det var begynt å snø, igjen, og jeg gikk langs veien hjemover fra jobb litt småsur og irritert. Det tar meg maks en halv time fra å komme meg til og fra jobb. På jobben dalte det veldig store snøfnugg ned fra himmelen som åpnet seg, mens da jeg kom hjem var det små uslinger av de der’re snøkrystallene som ikke var til å sammenligne.
 


 

Men med lite snø eller ikke – jeg liker det ikke uansett. Det som heller var dagens lyspunkt var at det endelig var blitt fredag. Starten på helgen var nå her igjen, og det er alltid deilig å slenge seg ned og senke skuldrene for en liten stund når man vet at to fridager står på planen foran deg.

Skuldrene kunne lette litt på trykket, men det var fortsatt noe som irriterte meg. Sent i går kveld når jeg egentlig skulle ha sovnet, så lå jeg der langflat og tok i mot både en, to og mange hosteanfall. Dagen før skurret det litt i halsen, og i dag våknet jeg til en litt grumsete stemme. Det var ikke all verdens, og det ble heller ikke kommentert fra andre, men jeg kjente at det var noe. Så nå håper jeg at jeg slipper unna eventuelt det som kan medfølge en forkjølelse. Orker ikke for å si det mildt!

I går så fortalte jeg dere om pakken jeg hadde fått i posten, og hele kvelden i går gikk jeg rundt og motstod for å holde meg unna det ene produktet som lå i esken. Nemlig, ansiktsmasken som skulle lage bobler. Jeg var litt skeptisk til den, så jeg kjøpte bare en av den. Og siden det nå var blitt fredag så hadde jeg lovet meg en liten belønning i kveld med å pleie meg selv litt ekstra.


 

Du kan si jeg var litt småskeptisk til produktet, ettersom det heter bubble mask. Jeg påførte et lag, og plutselig kunne jeg kjenne det. De små boblene begynte å snike seg frem, og jeg kjente at det boblet i huden. Det var som om ansiktet etset opp, og når “kjemikaliene” hadde gjort sitt, så sprakk alle boblene og trekte seg inn i huden.


 


 

Hvor mye effekt denne egentlig har, det gjenstår å se når jeg har gjort dette flere runder. Det som er helt sikkert er at man føler seg litt finere etter å ha tatt ansiktsmaske. Det fukter huden, for deretter at det tørker og tar bort urenheter. Riktig nok ikke alt på en gang, men over tid pleier det å hjelpe. Dette er første gang, men blir nok ikke den siste. Man holder seg ikke unna de gangene man får tid til å pleie skjønnheten.

1 kommentar

1 thought on “BOBLENE BEGYNTE Å SNIKE SEG FREM

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *