MEN NÅR JEG NÅ SER TILBAKE

Categories Hverdag


 

Hvor ble du av? Hva var det som skjedde? Og hva er det du har gjort? Ja, hva er det jeg egentlig har drevet med de siste dagene? 

For å være ærlig så klarer jeg ikke å sette helt klare ord på det selv. Jeg liker å dele ord og tanker med dere, uansett hvor mange som leser det, og om det er interessant eller helt på jordet det jeg skriver. Men tiden gikk, og jeg har bare ikke klart å formulere noen ord, selv om jeg har hatt små temaer jeg har hatt lyst til å skrive om.

Men når jeg nå ser tilbake så skjønner jeg ikke helt hvor disse dagene har blitt av. Søndagen gikk til bursdager, og så var plutselig uken i gang før jeg visste ordet av det. Jeg har følt at det har gått i ett, men samtidig så har jeg ikke klart å fylle den med noe spennende innhold som har vært verdt å dele.

Jeg har også hatt flere idéer til tekster jeg kunne forme, men motivasjonen til å utdype dem har ikke vært til stede. Energien har blitt brukt på mye annet denne uken – og hjelp, det er nå kun to små dager med jobb før jeg igjen kan nyte en helg som igjen skal forsvinne rimelig fort. Utenom det har jeg ikke stort mer å komme med. Men bare vent, jeg har noen små planer på lur!

2 kommentarer

2 thoughts on “MEN NÅR JEG NÅ SER TILBAKE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *