BEHAGELIG OG MYK

Categories Hverdag

Andre fridagen denne uken, og jeg er så glad for at vi har langhelg. Det betyr at vi enda har to dager til med å være late og nyte det fine overgangsværet, eller sommerværet, med et ønske om at det skal fortsette. Vi kan prioritere timene og dagene akkurat sånn som vi ønsker. Og de siste dagene har jeg kost meg med det fine solværet med som oftest å gjøre ingenting.
 


 

Nå som vi har fått så mange fine og flotte dager som vi har, så har jeg også klart, “uheldigvis”, å utvide garderoben min. Og i kveld tenkte jeg å ta for meg disse parene over her.

Det skal sies at jeg har litt skotøy fra før av. Noen til hverdagslig bruk – noen til fint bruk og andre til røffere bruk. Jeg har også noen til kalde vinterdager, og jeg har skotøy til delvis pent bruk. Jeg har et par til sommerbruk også, når varmen virkelig treffer på. Men det jeg savnet mest, det var sånn sko som var litt varmere enn sandaler, men samtidig lette å tråkke inn i.
 


 

Og endelig fant jeg noe som falt i smak til den bruken og det jeg var ute etter. Disse skoene er utrolig gode. Enkle og fine, og har en behagelig og myk såle innvendig. Nå har ikke jeg brukt dem så mye, og det er de blå som jeg har tatt mest i bruk, ettersom det er de jeg har valgt å bruke på jobb. De blir derfor de røffeste, og så går nok de beige til mer pent bruk.



 

Før har jeg aldri vært borte i sånne type sko, men er så glad for at jeg investerte i noe godt å ha på beina. For er det noe dem er i tillegg til å være enkle å få på seg, samt ganske nøytrale, så har dem utrolig gode såler. Men det er kanskje ikke så rart, når merke på dem heter Softwalk. Er det noe jeg vil formidle videre, så er det at dette merket er veldig bra – ut ifra hva jeg syns.
 

2 kommentarer

2 thoughts on “BEHAGELIG OG MYK

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *