KLAR, FERDIG, HELG

Categories Hverdag

Endelig, nå er det helg igjen. Ukene flyr avgårde, men når jeg er på skolen går tiden fryktelig sakte. Spesielt når vi har fag som er kjedelig. Har egentlig ikke så mye å dele med dere nå. Jo, angående den lille hemmeligheten som jeg ikke har delt her. På tirsdagskvelden dro jeg til Horten en liten tur. For 2 måneder siden gikk Simba, min kanin, bort dagen jeg kom hjem fra sykehuset etter operasjonen. Siden etter det har jeg holdt meg opdatert meg på nett ved å leite etter den yngste og beste kaninen. Og endelig så fant jeg det. Var to brødre på 5 måneder, og supersøte er de også. Nå gleder jeg meg bare til de flytter ut, og får litt større plass og være på. Ønsker dere en kjempefin helg, så må dere kose dere masse!

 


♥♥♥♥♥

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *