BYTUR OG BURSDAG

Categories Hverdag

Hurra meg rundt, her er det bursdag i dag ♥
Dagen i går ble litt lenger. Startet med en veldig fin dag på jobb hvor vi var mye ute. Det beste med jobben er vel å få lov til å vær ut nesten hele dagen i dette fine været vi har om dagen. Jeg koser meg. Etter jobben i var jeg en liten snartur hjemme. Fikk roet meg litt, men så var det ut på farten. Møtte lillesøster på fotballtreningen hennes, og når hun var ferdig syklet vi innover til byen. Der hadde vi litt som skulle gjøres. For eksempel var vi ute etter en fin bursdagsgave til mammaen vår. Og når det var i boks ble det litt shopping på meg også. Fant to veldig fine topper på Gina Tricot til bare 99,- stk. Jeg bruker veldig lite penger både på meg selv og ellers, så jeg slo til med med to forskjellige farger. De falt virkelig i smak hos meg.

Vi tok oss en tur innom søstrene grene for å se om vi kunne finne noe fint og spennende gave. Det var masse å velge i mellom, men så var det å finne noe nyttig da. Vi endte opp med en lekker kurv hvor hun fikk med noen duftlys og en lang krukke som hun kan bruke som blomstervase eller bare ha til pynt. Noen ganger er det virkelig vanskelig å finne gaver til andre. Syns sånt var så mye lettere for mange år siden. 
Til morgen i dag fikk hun litt å kose seg med. Siden jeg dro på jobb før hun hadde stått opp, satte jeg en muffins med lys (utent) i kjøleskapet hvor det lå en lapp bak med “GRATULERER MED DAGEN”. Så, da jeg var kommet på jobb sendte jeg bare en liten melding om at hun måtte ta en tur i kjøleskapet for en titt. Hun trodde kanskje dette var alt. Men vi tenkte på henne. Da jeg var ferdig på jobb gikk jeg bort på jobben hennes. Med meg hadde jeg tegnet og laget et lite kort på jobb, og dette fikk hun midt i arbeidstiden sin. Bare en liten ting kan gjøre noe stort!

Når jeg først var bortom mamma gikk jeg like så godt innom Skeidar. Har plutselig vært på utkikk etter noe til rommet, men vet ikke helt om jeg var like enig om jeg skulle kjøpe eller ikke det jeg så på. Derfor lot jeg det vær og fant heller noe annet som jeg fikk bruk for i min lille hule. Var de ikke fine?

 

Nå i kveld har vi også fått feiret mamma litt. Kost oss med is med blant annet jordbær, blåbær, bringebær og sauser til. Med andre ord har det vært en rolig kveld, og klokken bare flyr avgårde om dagen. Snart får vel jeg også ta kvelden. Får bare håpe jeg klarer og sovne litt tidligere. Det har nemlig vært vanskelig denne uken. Tror også det kan ha noe med være og gjøre, siden det har vært litt varmt og klamt om kveldene. Men, men… Får hvert fall i meg syv timer søvn hver natt når jeg skal på jobb, og det har fungert bra på kroppen de siste månedene. Får bare lade opp til en ny og spennende dag, og om ikke så lenge er det helg – og Oslotur!

1 kommentar

1 thought on “BYTUR OG BURSDAG

  1. Så fin blogg du har, håper du har hatt en super dag, Har forresten en konkurranse på bloggen min hvor du kan vinne et bloggdesign 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *