BEFINNER MEG PÅ EN ANNEN PLASS

Categories Hverdag

Huhei hvor det går. Jeg har nå forflyttet meg til en annen by, nemlig Oslo. Pappa, tvillingene og jeg dro rett avgårde da jeg kom hjem fra jobb, og en times kjøretur gikk veldig greit. Det var ikke lange køer innover, men andre veien derimot var det litt mer trafikk. I helgen har vi fått låne leiligheten til en venninne av mamma. Vi ble “sparket” ut siden sommerfesten med jobben hennes skal være hjemme hos oss. Neida, vi valgte selv å forflytte oss, så kunne mamsen holde på i ro og fred. 

Vel fremme kom vi i halv seks tiden, og det var ikke vanskelig å finne frem. Vi barna tok oss en tur i området for å ta en titt. Tok turen innom for å se om vi fant noe godt. Vi fant oss noe yoghurtis. Tiril tok vanilje og jordbær med jordbær og blåbærgodis, mens jeg valgte jordbær og pistaj med samme dryss. 

 

Vi hadde en fin kikkerunde, og for å si fet sånn så var det utrolig mange mennesker som var ute og spiste på utestedene. Litt videre hvor vi gikk langs gaten kom vi over og fikk sett Gabriel fra paradise hotel (for de som fulgte med og vet hvem han er). Litt morsomt å møte på kjendiser fra tvserier. Nå har vi kost oss med litt middag. Ble enkel og godt i kveld – potetstappe med spaghetti a’la capri. Mens de tre andre ser på fotball og koser seg med det – jeg er ikke like glad i den tvspirt, ligger jeg på senga og koser meg her. Håper dere har hatt en fin dag, så må dere ha en superfin kveld videre. 

 

1 kommentar

1 thought on “BEFINNER MEG PÅ EN ANNEN PLASS

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *