EN DAG I STORBYEN

Categories Hverdag

Det å våkne opp i i dag tidlig var helt herlig. Av en eller annen grunn var kroppen litt innstilt på at jeg skulle på jobb, og åpnet øynene i seks tiden. Heldigvis klarte jeg og sovne igjen, men våkne et par ganger i mellom tiden før jeg var lys våken klokken ti. Heldigvis våknet Tiril ikke så lenge etterpå, så vi fikset og gjorte oss klare. Vi spiste litt frokost, og fant frem noen rester vi hadde til middag i går. Når alle hadde gjort det de skulle og vi var klare spasserte vi innover til Oslo city. 

Vi fant lett frem veien til kjøpesenteret, og var bare et kvarters tid å gå. Vi delte oss guttene og jentene, så lillesøster og jeg gikk rundt og koste oss. Var innom mange butikker, og endte til og med opp helt ved Karl Johans gater. Men snakk om alle de menneskene som var på farten i dag. Spesielt i Karl Johans gater var det tett med folk. Var sånn at lillesøster og jeg endte opp med å holde hender. Vi ville ikke miste hverandre på et sånt sted. Jeg er heller ikke sånn veldig glad i å gå rundt på steder som jeg kjenner lite til, men i den delen av Oslo vi er og var i var det veldog lett å finne frem. Ble shopping på oss begge. Vi hadde masse penger å bruke, men så er det sånn for meg at når jeg (spesielt før) ikke har penger finner jeg masse jeg har lyst på. Og omvendt – når jeg har masse penger finner jeg ingenting eller kanskje bare litt. Ble ikke store shoppingen på meg med andre ord, men fikk meg med noe nytt. Tiril og jeg kjøpte oss til og med like jumps i grå. Er litt uvant å gå i et slik plagg, men den er veeeeeldig deilig og behagelig å ha på seg! 

 Vi har hatt en super herlig dag, og til og med hatt en god lunsj på Egon. Kan jo vise dere litt bilder fra dagen, og jeg koser meg masse! 

 

 

Jeg skal komme med noen flere bilder fra dagen i morgen. Men akkurat nå så skriver jeg fra mobilen, og med den lille skjermen er det ikke alltid så lett å få det som en vil. Nå skal jeg ligge rett ut og bare kose meg, siste kvelden her i Oslo. I morgen skal vi ut å se om vi finner en resturant vi kan spise god mat på, før vi kjører snuten hjemover til Tønsberg igjen. Har i grunn ikke veldig lyst til det, og hadde ikke gjort noe med et par eller flere dager her i staten. Men må vel hjem til jobb og hverdag igjen. Godt det bare er to uker – altså bare ti dager igjen på jobb! Da er det fire uker med sommerferie og jeg kan røpe og si at jeg gleder meg til det! Ha en fin kveld alle sammen. 
 

1 kommentar

1 thought on “EN DAG I STORBYEN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *