MUSIKK + KOS

Categories Hverdag

Jaja, så var det lørdagskvelden allerede, og før jeg vet ordet av det er allerede en ny uke i gang. Derfor skal helgen nytes fullt ut i det fulle og det hele. Til morgen i dag startet dagen litt senere enn vanlig for min del. Jeg trodde at en stille og rolig arbeidsuke med litt færra barn skulle gi meg litt overskudd på energi. Men der tok jeg feil. I går kveld etter at første del av Idol var ferdig sloknet jeg en halvtimes tid på sofaen. Dette er ikke vanlig til å være meg, og pleier aldri å sove på dagen. Hender bare noen fåtall ganger i året. Så når andre del av sendingen og Senkveld med Thomas og Harald var ferdig klappet øynene sammen med en gang, og jeg var langt inne i drømmeland før klokken halv elleve! Og dette på en fredagskveld. Så i natt fikk jeg nesten tolv timer med søvn, og det var kanskje det jeg trengte. 

Noen faste planer hadde jeg ikke for dagen i dag likevel, men har vært litt på farten for det. Bare småturer. Vært innom butikken med mine søsken, og litt senere måtte lillesøster kjøres til en venninne hvor hun skulle overnatte. Hva gjør man ikke for disse søsknene sine! Det er sjelden jeg sier nei til dem for å si det sånn. Jeg tok også med meg brødrene min og kjøpte oss middag. Siden mamma og pappa skulle ha litt voksentid med et vennepar – som jeg hentet i kveld, gjorde vi det så lettvint for oss at det ble rullekebab på menyen. Godt dette bare skjer et fåtall ganger i året.
Resten av kvelden skal jeg kose meg. Musikken har rullet sine låter og nå har også isen kommet frem. I morgen blir det vel kanskje noen mer spennende planer, og håper også at det skjer litt ting fremover ♥♥♥ Ønsker dere en fin kveld videre, og nyt helgen. Plutselig er det hverdagen igjen.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *