FOTBALLSØNDAGEN

Categories Hverdag

Jeg som ikke hadde lagt en eneste plan for denne dagen, ble plutselig søndagen fyllt opp likevel. I natt ble det også en liten kjøretur, og car så grei og kjørte et vennepar hjem. Ble litt seint i natt for å si det sånn, og jeg som hadde lyst til å sove fikk ikke besøk av Jon Blund før nærmere klokken tre i natt. Veldig deilig var det hvertfall å kunne sove og våkne av seg selv i ellevetiden. 

Dagen startet med en deilig og varm dusj og litt frokost i magen før det var ut på tur. I dag var det jeg som måtte kjøre mine foreldre mot Larvik – var vel i Nanset vi var. Her skulle lillesøster ha fotballtrening med kretslaget. Hvis jeg ikke tar helt feil og blander litt. Ikke alltid like lett å følge med når hun spiller på hvertfall tre lag. Men vi fikk oss en fin tur. Temperaturen var passelig, og vi satt ute. Det var først da vi skulle hjem at det ble litt kjølig. 

Vel hjemme fra tur ble det litt avslapning og kos med reprise av Skal vi danse på tvskjermen. Og plutselig sluknet jeg på senga en liten stund. Da jeg kom meg til hektene igjen skulle lillebror på trening han også. Så nå sitter jeg her på Eik da, og titter litt. Vært en tur i skogen og sett litt også. Men fant ikke det jeg leitet etter. Nå gleder jeg meg til hele skogen får både gule og røde blader, sånn at jeg kan ta frem kamera å få tatt noen skikkelig høstbilder snart. Har rammen allerede klar i hodet! Håper dere har hatt en fin helg, og høstferie for de som har vært så heldig å ha det. Jeg får titte litt videre på fotball før jeg drar hjem igjen. 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *